Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

piątek, 15 lutego 2013

Rozdział XXXIII

♫Music♫  - puśćcie od 45 sekundy
*Michał*
 -Trenerze ! - krzyczałem z wejścia-Moge już iść ?
-No , a to jakaś ważna sprawa ?
-Żona rodzi ! - krzyknąłem .
-No to czego się pytasz ? Zapierdzielaj do niej , bo będziesz miał jeszcze przechlapane !
  Wsiadłem w samochód i szybko udałem się do szpitala.Wbiegłem do środka.
-Gdzie jest .. Nina Bąkiewicz ?-zapytałem pewnej blond pielęgniarki .
-Na sali porodowej , niech pan poczeka przy tej sali na korytarzu , dobrze ?
-Jasne - powiedziałem i udałem się w stronę korytarza , na którym była sala porodowa .
  Siedziałem na krzesełku . Nerwowo stukałem palcami o blat stolika , na którym stała moja kawa , która wziąłem kilka minut temu z automatu . Była już praktycznie zimna . Nie miałem na nic innego ochoty , jak na jakąkolwiek informacje ze strony lekarzy . No do cholery jasnej. Wiem , że to może potrwać .. - z rozmyślań wyrwał mnie donośny płacz dziecka . Z sali wyszła doktor Wiktoria .
-I jak ? - poderwałem się z krzesełka i zapytałem .
-No .. Dobrze . Wspaniale.. Jak na wcześniaka - uśmiechnęła się , po czym wskazał mi wejście do sali - Możesz wejść i ją zobaczyć .
   Weszłem do sali i spojrzałem na Nine , a później na maleńką dziewczynkę , którą trzymała . Była cudowna . Dość .. no ja kna noworodka dość wysoka.Miała czarne włosy i kręciła główką .
-Nina - zacząłem a w moich oczach pojawiły się łzy . Łzy szczęścia
-Piękna , prawda ? - zapytała po czym nachyliłem się nad Niną i musnąłem jej usta , a poźniej pocałowałem małą w czoło .
-Bardzo - uśmiechnąłem się .
-No to my zabierzemy małą Nikolę na potrzebne badania . - w sali pojawiła się doktor Wiktoria - Zaraz wam ją oddamy , nie martwcie się - uśmiechnęła się - O .. I Nino . Za tydzień .. masz przeszczep . Podamy Ci leki ..
-Dobrze - powiedziała po czym chciała poderwać się z łózka .
-Poczekaj , poczekaj ! - powiedziała Doktor .
-Co ?
-Możesz .. iść do domu na ten tydzień .
-Naprawdę ? - wtrąciłem .
-Tak . Możesz - spojrzała na Nine .
-To świetnie - odpowiedziałem .
  Po kilku godzinach , Nikola i Nina były już w 100 % zbadane.. Udaliśmy się do domu ,gdzie czekać miała Eliza , Louis , Zayn , Ignaczakowie . No na takie powitanie małej .. i oczywiście Niny .
-Matko .. Nareście poza tym cholernym szpitalem - powiedziala podekscytowana . Uśmiechnęła się szeroko i spojrzała na mnie . Na kolanach miała Nikolę , która leżała w nosidełku .
-No . - powiedziałem nie odwracając głowy od drogi . - Wiesz co . Coś ci powiem .
-Tak ? - zapytała
-Kocham Cię .. Was przepraszam - uśmiechnąłem się .
-Podlizujesz się . Ale ja też Cię kocham - cmokneła mnie w policzek . - Nienawidze Cię za to że Cię tak kocham . - dokończyła .
-A ja Cię Kocham i tak - powiedziałem bezsensownie po czym skręciłem na parking . Otworzyłem Ninie drzwi i chwyciłem nosidełko po czym udaliśmy się do mieszkania .
-Jesteśmy - krzyknąłem .
-Nie krzycz . Tu nikogo nie ma - powiedziała po czym z drzwi do salonu wyskoczyła Eliza , Louis i Ignaczakowie . - O jezu .
-No co ? Ty mnie nie denerwuj . Urodziłaś i dalej masz ta samą figurę co wcześniej - powiedziała Iwona . - Patyku - dokończyła po czym rzuciła się na Nine .
-Że ja ? - zapytała .
-Tak - odpowiedzieli wszyscy .
-Matko ..
-Jaka słodka ! - powiedział Ignaczak patrząc na małą Nikolę .
-No to jak ma na drugie ?
-No właśnie .. Na drugie ma Milena .. - usmiechnęła się .
-A Nialla ? -palnął Louis i zachichotał .
-A wogóle jest takie imie ? - zapytałem
-No w każdym razie Horan się obrazi - powiedział po czym podszedł do Nikoli - No ale na prawde jest śliczna . Taka słodka i wogóle - zaczał się zachwycać .
-Ty popracuj nad swoim , a nie . - wtrąciła Eliza .
-Yy .. - na jego policzkach pojawiły się rumieńce .
-No dobra . Koniec - powiedziała Nina - Gorąco mi . Siedze w kurtce . Jestem idiotką. - wstała z fotela i po drodze zdjęła z siebie kurtkę . Powiesiła ją i wróciła na swoje miejsce . Wszyscy oczywiście zadawali masę różnych pytań . Ja sam miałem jej do zadania chyba ze sto .
**Nina 6 dni LATER :D **
-Piękna , piękna , piękna , piękna - powtarzałam dobie w myślach patrząc na Nikolę i jej małe,brązowe oczka .
   Jutro mam jechać do szpitala . Znowu . Ale teraz coś się zmieniło .. Chce żyć . Cholernie chce żyć . Mam tu takie 2 istoty , które sprawiają , że mam ochote zostać niśmiertelna razem z nimi. Strasznie przywiązałam się do Nikoli .. No w końcu to moja córka .
-Piękna , po tobie - powiedział Michał opierając się o futrynę drzwi .
-Na pewno - odwróciłam się do niego . Podszedł do mnie i mnie pocałował .Jego dotyk dawał mi ukojenie . - Na pewno po tobie - dokończyłam .
-Chciałabyś . - uśmiechnął się - Dzwoniła Twoja Ciocia .. Powiedziała, że nie przyjdzie ..Dorwała ją grypa .
-No fajnie . Grypa w sierpniu .Nie ma co . No ale i tak .. Była wczoraj , przedwczoraj - zaczęłam wymieniać i usmiechnęłam się
 Usiedlismy na kanapie . Wtuliłam się w niego i oglądaliśmy jakiś film .
-A co jeśli .. Jeśli przeszczep sięnie przyjmnie ? - palnęłam
-Nina . Nie mów tak nawet , proszę. Wszystko będzie dobrze , rozumniesz ? - powiedział i spojrzał na mnie .-Kochasz mnie ?
-Bardzo - powiedziałam po czym powtórnie się w niego wtuliłam .
-Więc , nie mów tak . Wiesz jak to boli ? Nie chce stracić kogoś , kogo kocham nad życie . I nie stracę . Kocham Ciebie i kocham Nikole . Wszystko będzie dobrze - powiedział po czym czule mnie pocałował

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Siema Siema :D No więc - przepraszam że zanudzam was tymi rozdziałami :D xd Hjehjehje :D No więc z ręką wszystko okej ;D Na szczęście :D
No i :D
Opowiadanie powoli się kończy . Może jeszcze 2 rozdziały , może 3 ;D
Ale !
Będzie Częśc Druga - o to możecie być MEGA SPOKOJNI :D Więc nie opuszczajcie mnie , jak coś :D Hehe :D Bo za kilka dnia tu będzie 2 cz. PAMIĘTAJCIE :D
No i może jutro i w nd. coś dodam ;D W poniedziałek mam wycieczkę i po wycieczce trening :D a we wtorek są zawody :D Więc w te dni prawdopodobnie nic nie dodam :D hehe :D Trzymajcie Kciuki za nas :D
Za błędy przepraszam :D xd Za długość też :/ Ale mam taki zawrót głowy że ojoj :D xd Wyyyyyyyybaczycie? :/ ;D
Cieszycie się że Nikola jest ?:D xd

2 komentarze:

  1. Kocham ♥ Nikolaaaaaaaaaaaaaaa ♥
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię, kocham cię, KOCHAM. !♥
    Nikoolaaa. ♥ Next. ! ♥/ Martynaa. ;33 ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥