Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

środa, 13 lutego 2013

Rozdział XXXII


PRZECZYTAJ NOTKĘ - INFO o 2 CZ . :D

**6 miesięcy później-7 miesiąc ciąży-10 Sierpień**
-No to mamy dobrą wiadomość , no chyba dobrą - powiedział lekarz i spojrzał na Michała
-Kto to będzie ? - powiedział ściskając moją rękę .
-No to będzie dziewczynka . - uśmiechnął się .
-Nikola - powiedział Michał .
  Od początku mieliśmy dziewczynkę nazwać Nikola , a chłopca Kuba . Te imiona nam obydwojgu się bardzo podobały .
  Wróciłam do szpitalnego łóżka . Michał w tym czasie miał trening , a mnie miał odwiedzić Louis . tak . Louis . Jesteśmy przyjaciółmi . On jest z Eleanor , a ja nawet się z tego ciesze . Zaprzyjaźniłam się z nią . Wyjaśniła mi wszystko , jak to było z Louisem , że kłamała i mnie przeprosiła . Miała dzisiaj przyjść razem z Louisem .
Siedziałam i czytałam jakąś gazetę sportową , którą znalazłam w mojej torbie . Zapewne Michał ja tam wrzucił , może przypadkowo .
Do mojej sali wszedł Louis i Eleanor .
-Cześć - powiedziałam i uśmiechnęłam się .
-No czeeść - powiedziała Louis i wystawił Eleanor krzesełko .
-No hej - uśmiechnęła się . -Jak się czujesz ?
-A no dobrze . - powiedziałam
-A kto to będzie ? - zapytał Louis
-A no dziewczynka . Wiem że troche późno nam to powiedzieli .. Ale jest dobrze . - uśmiechnęłam się i usiadłam na łóżku . Oczy Louisa zrobiły się wielkości pięciozłotówek .
-No to super ! - powiedziała Eleanor - A .. jak się będzie nazywać ?
-Nikola .
-A będzie miała drugie imie ?
-Raczej nie , niewiem .. Nie rozmawialismy .
-Może Ci coś przynieść ? - zapytał Louis .
-Nie . Nie jestem aż tak stara - powiedziałam i wszyscy się zaśmiali . Widziałam , że Louis czuje się nieco niepewnie . Nie wiedziałam dlaczego .
-Ja pójde na chwile do sklepu , przepraszam .. ale jutro są urodziny mamy Louisa , a tak bez niczego nie wypada przyjść i musze jej coś kupić . A Louisa brać nie będę bo będzie marudził-zaśmiała się  Eleanor i wyszła z sali .
   Chwile siedziałam i zastanawiałam się co powiedzieć .
-Co się stało ? - zapytałam
-Nic . - odparł
-No przecież widze - spojrzałam na niego spod brwi .
-No bo ja .. Ja chciałem .. No wiesz - jąkał się .
- No mów - delikatnie walnełam go w ramie .
-Ała - udawał obrażonego , lecz po chwili wybuchnął śmiechem .
-No nie udawaj tylko mów co tam się stało ?
-Ja .. Chce się oświadczyć Eleanor - powiedział i przegryzł dolną wargę .
-No to fajnie - uśmiechnęłam się - A co tak dziwnie siedzisz ?
-No bo ja .. Nie wiem jak .
-23 letni chłopak , nie wie jak się oświadczyć ? - zaśmiałam się .
-Nina no !
-No normalnie . Kup pierścionek ..
-Mam pierścionek - przerwał mi - pokaże ci go - wyjął z torby czerwone pudełeczko , które po chwili otworzył , odsłaniając przy tym złoty pierścionek z diamentem .
-No piękny , piękny - powiedziałam . - No to zabierz ją gdzieś no . Na kolacje jak to ten cham zrobił .
-Jaki cham ?
-No Michał -zaśmiałam się . - Ukartował to sobie z Ignaczakiem i jego żoną . Zaprowadził mnie tam , pod pretekstem tego że musi też z nim coś omówić .
-Cwany - zaczął się śmiać
-No ty się nie śmiej tylko się dla niej postaraj - powiedziałam i spowrotem się położyłam .
-No ale ja się boje .
-To się nie bój . - powiedziałam
-Łatwo Ci mówić - rzucił na mnie poduszkę .
-Wiem . - uśmiechnęłam się zadziornie i wróciłam do czytania gazety .
    Siedzieliśmy i rozmawialismy . Louis opowiadał mi co słychać w Londynie i o tym , że myslą nad koncertem w Polsce . Umawialismy też plan dla niego , jak ma się jej oświadczyć . W pewnym momencie do sali wparował Liam i Niall .
-Cześć - powiedzieli jednocześnie
-Cześć - odpowiedziałam , uśmiechnęłam się i usiadłam na łóżku .
-Jak tam , co tam ? - zaśmiał się Niall .
-A dobrze a tam ?
-A no byłem z Liamem w jakiejś knajpce . Miałem nadzieje że będzie bigos .. Ale nie było - powiedział udając smutek .
-No to smutne - razem z nim ,,pogrążyłam się w smutku'' po czym wszyscy wybuchneli smiechem .
-Wiem - powiedział i zwalił Louisa z krzesełka . - Więc kto to będzie i jak będzie się zwał , zwała ?
-No to będzie się zwała i Nikola . - uśmiechnęłam się .
-A na drugie ?
-Boże .. Kolejny . Nie wiem . Nie uzgadniałam .
-A może Nialla ?
-Co ? - powiedzieli wszyscy -Nialla ?
-No tak . Żeński odmieniec imienia Niall ,czyli mojego . A co , nie jest ładne ?  -rzucił na nich zabójcze spojrzenie .
-Nie - powiedział Louis i chwycił go za ramiona po czym pociągnął go do tyłu i nim się obejrzeliśmy Niall leżał na ziemi .
-Spokój ! - krzyknął Liam - Przepraszam że krzyczę Nina , ale SPOKÓJ ! - Niall i Louis się na niego spojrzeli z dziwną miną .
-Dobra już , dobra . - powiedzieli razem po czym Louis podał rękę Niall'owi , żeby pomóc mu wstać .
*Kilka godzin później*
-To my już pójdziemy - powiedział Louis .
-No okej . - odparłam .
-No to pa ! - krzykneli wszyscy i wyszli z sali .
   Poczułam ból , silny ból . Skurcz . Co chwila to stawało się coraz bardziej bolesne . Leżałam skulona na łóżku i zwijałam się z bólu . Z wielkim trudem sięgnełam do czerwonego przycisku , wiszącego nad łóżkiem i chwilę później słychać było głośne pikanie z korytarza . Do mojej sali wpadły pielęgniarki . Zaczęły wypytywać jaki to ból .
-Szybko na salę porodową ! - krzyknęła jedna z nich po dłuższym oczekiwaniu

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Sorry , ze krótki :/ No ale wiecie dlaczego :D
  I jestem też pochłonięta załatwianiem jednej sprawy :D
Jak się podoba rozdział ? Wiem że dno :P
no i zapomniałam :/ Dziękuję za te 5.OOO WYŚWIETLEŃ BLOGA ! :D No teraz to 5.6OO hehe :D
No ale zapomniałam wcześniej :/ Zawsze mi umykało ;D
No więc powoli zbliżamy się do końca ;D i to od was zależy .. bo może zrobię 2 część :D No więc piszcie co sadzicie o 2 części , która nie będzie już za bardzo o 1D .. Wiem ze odbiegłam troche od tematu 1D ;D No ale o to chodziło ..

2 komentarze:

  1. Jezu. *_* Jest cudowny .. ! ;E
    Błagam nie kończ jeszcze .. ! Ten blog jest świetny .. ! Co ja zrobię jak już go skończysz... Będziesz musiała przyjść na mój pogrzeb... ;( xD
    Ja chcę natychmiast 2 część .. ! I niekończące się opowiadanie .. !/ Twoja zrozpaczona Martyna. ♥ ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, tak pisz następną część !!!!!!!! Rozdziała cudny !!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥