Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

wtorek, 27 listopada 2012

Rozdział XIII

-No uważam ! - krzyknął po czym zaczął szarżować na drodze , aby jak najszybciej ominąć tira . Wpadł do rowu . Na szczęście skończyło się tylko na tym . Louis jak najszybciej wyjechał z rowu i pojechaliśmy na to podpisywanie płyt . Byliśmy na parkingu na którym stało jakieś sto samochodów i przed drzwiami piszczały fanki . Otworzyła się przed nami brama którą pojechaliśmy ,,na tyły,, galerii , aby mógł wejść bez ochroniarzy i bez niepotrzebnych incydentów związanych z fankami .
-Chodź - powiedział po czym złapał mnie za rękę i pociągnął za sobą do budynku .
  Po wejściu do galerii , przeszliśmy od razu do pomieszczenia , zamkniętego na cztery spusty . Chłopacy usiedli przy stole , po czym ochroniarz otworzył drzwi przez które wparowały tłumy fanek . Każda chciała z nimi rozmawiać , dlatego zajęło to cholernie dużo czasu - jakieś 5 godzin .   Pięć godzin siedzenia przy stoliku z menagerem 1D , Elizą i kuzynką Niall'a . Na szczęście dzięki paru filmom na moim telefonie , jakoś przeżyłam . Gdy już skończyli podpisywanie płyt , wróciliśmy do domu . Usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy horror . 4 część Paranormal Acrivity .
Jak zawsze siedziałam obok Luisa , i jak zawsze nie chciało mi się oglądać w pierwszych minutach . Lecz potem jak oczywiście to ja ze strachu wtulałam się w Louisa . Chciałam żeby film jak najszybciej się skończył , lecz niestety ciągnął się i ciągnął ..
-Nina .. Muszę ci coś powiedzieć . - powiedział Louis po czym spojrzał się na śpiącą grupkę .
-Tak ? - powiedziałam i spojrzałam mu głęboko w oczy .
-Ja... - przerwał mu dzwonek do drzwi .
-Ja otworze - powiedziałam po czym wstałam i podbiegłam do drzwi .
W drzwiach stał przemoknięty do suchej nitki Thom .
-Co ty tu robisz ? - zapytałam zdziwiona
-Ja .. - powiedział po czym zaczął się jąkać . - ja no ten .. ten .. ja chciałem .. chciałem ci coś p..p..po..powiedzieć .
-No okej . Ale najpierw wejdź i się wysusz . - uśmiechnęłam się po czym wskazałam mu drogę do pokoju . - Lou . Tu jest ten .. Thom .. Ja pójdę z nim do ,,mojego,, pokoju go wysuszyć - zaśmiałam się .
-Dobra . - powiedział machając pilotem i nie odwracając się .
Zaprowadziłam go do pokoju i dałam jego ubrania , które kiedyś mi dał i których zawsze zapominałam mu oddać . Była taka śmieszna historia , w której przyszłam do niego również przemoknięta , ale dlatego że założyłam się z nim o to kto dłużej wytrzyma na deszczu . Pierwszego dnia mierzyłam mu czas m a drugiego on mi .
-No masz to twoje załóż i powiedz po co tu przyszedłeś - uśmiechnęłam się .
-Okej . - powiedział po czym chwycił ciuchy i pomaszerował do łazienki . Po pięciu minutach przebierania się , wyszedł z łazienki .
-No więc ? - powiedziałam i uśmiechnęłam się siedząc na łóżku i patrząc na stojącego Thoma .
-Nina .. ja .. - nie potrafił skończyć - ja .. pamiętasz jak mówiłem ci że .. kocham się .. wtedy jak byłem pijany ?
-No pamiętam - powiedziałam po czym zrobiłam poważną minę .
-Bo ja.. ja naprawdę .. Kocham cię . - powiedział po czym zaczął drapać się po głowie .
-Co ? .. Ty ... Ty Thomie .. Mnie Ninę ? - palnęłam z nerwów. Nie wiedziałam co powiedzieć . Zamurowało mnie .
-Tak ja ciebie kocham . Nie nie jestem pijany . Nie nie spożywałem narkotyków ani innych używek . Nie nie paliłem marichuany . Nic co wywołuje gadanie bzdur - powiedział - Kocham Cie już od dawna . Odkąd się zaprzyjaźniliśmy a nawet wcześniej . Kocham Cię .
-Tho..
-Wiem . Jestem idiotą - przerwał mi otwierając  drzwi i chcąc wyjść .
-Nie Thom . - podbiegłam do niego . - Ja .. Ja te cie kocham - powiedziałam i uśmiechnęłam się .
-Co .. ? Ty mnie . Ty Nino Cole .. Mnie Thoma ? - powiedział wpatrując mi się w drzwiach
-Tak .. Ja Nina blablabla Ciebie Thoma . - uśmiechnęłam się
-Więc .. Zostaniesz moją dziewczyną ? - powiedział po czym objął mnie w pasie i uniósł do góry .
-Tak . - powiedziałam po czym delikatnie musnęłam jego usta  .
Puścił mnie i razem zeszliśmy na dół . Wyszliśmy na dwór . Thom był moim pierwszym chłopakiem . Wyszliśmy trzymając się za ręce co było dla mnie trudne przez nogę . Na dworzu nadal padał deszcz , ale to nam nie przeszkadzało .
-Kocham cię - zatrzymał się i spojrzał mi głęboko w oczy .
-Ja ciebie też - odparłam i delikatnie pocałowałam . Moje włosy były całe mokre . Ja byłam cała mokra.
Wróciliśmy do domu . Nikt nie spał .
-Ooo Thom - powiedziała Eliza wtulona w Malika
- Siema . - powiedział z wielkim uśmiechem .
-Co wy robicie ? - zapytał Hazza .
-My ? .. My .. - powiedziałam uśmiechając się podejrzliwie .
-No wy . - wtrącił Payne
-My  jesteśmy razem - powiedział Thom obejmując mnie w pasie . Miał jakieś 194 centymetry wzrostu , więc nie dało się nie zauważyć że był ode mnie wyższy .
-To gratulacje - Eliza wyrwała się z objęć Zayn'a .
 *Louis*
Co ? Jak to ? Oni .. Razem .. Jaki ja byłem głupi . Zamiast normalnie powiedzieć . NINA KOCHAM CIĘ . Chowałem się z tym i nie potrafiłem jej tego powiedzieć . To teraz mam . Siedziałem sam na kanapie . Wszyscy ,gratulowali, nowej parze . Miałem ochotę podejść do niej i krzyknąć jej prosto w jej twarz te 2 trudne , najtrudniejsze słowa .. Postanowiłem wrócić do swojego pokoju . Po drodze zatrzymał mnie ,,Thom,,
-Ej stary - powiedział
-Co ? - odwróciłem się niechętnie
-Zostań z nami obejrzymy jakiś film .
-Spoko - powiedziałem po czym z powrotem zszedłem ze schodów i usiadłem na podłodze przed telewizorem . Niall siedział obok Elizy . Eliza Obok Niall'a i Zayn'a . Oczywiście wtulona w niego . Zayn siedział obok oczywiście Elizy i Harry'ego . Potem Liam i oczywiście Nina z Thomem .
Siedziałem jako jedyny na podłodze . Film się zaczął , a Nina jak zawsze przy horrorze wtulała się .. Nie we mnie . W Thoma . Cholernie chciałem żeby znowu była we mnie wtulona . Żebym znowu mógł poczuć jej zapach i mieć jej włosy na ramieniu , szyi i częściowo na twarzy . Nigdy mi to nie przeszkadzało .
Znudzony samotnym siedzeniem postanowiłem pójść do swojego pokoju .
-Gdzie idziesz ? - zapytała Nina .
-Ja .. ja idę .. do swojego pokoju .
-Ale zostań z nami - powiedział Malik
-Nie .. Pójdę spać . - powiedziałem po czym udałem się na górę.
Miałem wszystko w poszanowaniu . Mimo to , że lubiłem Thoma .. Chciałem żeby zniknął z życia Niny

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
No siema ;D Nareście - Mam laptopa :D Wrocił z naprawy jestem happy i ogólnie :D
Macie oto 13 ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuzdziaaaaaaaaaaaaaał :D
Proszę proszę :D Next za 20 kom w czym i tak pomoże wam Justyna :D:D Haha :D
Uwielbiam ją :D Uwielbiam Was :D:+ ♥
+ Prosba .. jeśli możecie ..
1 . Anonimki podpisujcie się :D
2.Proszę was o to żebyście dodawali mnie do obserwatorów . Jeśli ktoś chce info na temat rozdziałów itp . kiedy io wogóle pisać na gg : 17928803

24 komentarze:

  1. No a ja cię kocham i dupa :-D
    DAM 20 KOM i BASTA ; - D
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. i Chu... Cham ;-D
    /j

    OdpowiedzUsuń
  3. Ihuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh.pl
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. imahuehu
    /justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zamiast pisać tak powinnam pisac numerki :-D:-D:-D:-D:-D:-D
    5 ; - )))))))))))
    /justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 - będzie szybciej : - D

    OdpowiedzUsuń
  7. No w końcu Thom powiedzial Ninie że ją kocha :D Już się nie moge doczekać kolejnego. Trzeba szybko 20 komów nabić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze 7 :)
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. trzea nabić/justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhhmm .. : - D 16

    OdpowiedzUsuń
  11. 19 ; - - - - - - -D

    OdpowiedzUsuń
  12. 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAWAJ NASTEPNEGO ! : - D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuje dzisiaj napisać ale nawet jeżeli coś to jutro mam dyskotekę w szkole i wątpię czy dodam :) ALE NA PEWNO W TYM TYGODNIU !! : )

    OdpowiedzUsuń
  14. NO EYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :C
    weź, niech ona będzie z lou ;c
    głupi thom, głupi thom, głupi thom >.<
    ehbuwchwef
    jestem zbulwersowana :3
    w rozdziale dużo się dzieje, to fajnie, pisz dalej czekam na kolejny ;3
    zapraszam cię też do komentowania mojego bloga ;)

    http://crazyidiotsonedirection.blogspot.com/

    http://w-jednym-kierunku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Spokooojnie , jeszcze piszę ; )) Akcja dalej się toczy !! : )
      Dziękuję .. Z chęcią wejdę na twojego Bloga :D:D

      Usuń
    2. obserwacja za obserwację? ;)

      Usuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥