Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

środa, 7 listopada 2012

Rozdział VII

-Cześć-powiedział nieśmiale drapiąc się po głowie
-Cześć - odpowiedziałam nie ukazując przy tym ani jednej emocji i odwracając głowę w drugą stronę
-Jestem Louis , a ty ?
-Nina
-Ładne imie - powiedział i uśmiechnął się
-Dzięki-odparłam po czym wstałam i udałam się w stronę ogniska
Moją najgorszą wadą było nie ukazywanie uczuć , gdy się denerwowałam . Ale może to i plus ? Wtedy nikt by nie zobaczył że się denerwuje .
Nie chciałam rozmawiać z One Direcion , wiedziałam że są sławni i byłam do nich uprzedzona . Mogli mieć wszystko i prawie każda dziewczyna na nich leciała .
Podeszłam do ogniska i usiadłam na leżącym jakieś 50 metrów od niego pniu drzewa.
-Ej Nina co się stało ? - zapytał Thom siadając obok mnie
-Nic - powiedziałam
-No ale ja przecież widzę ...
-Nie , po prostu cały czas mam wrażenie , że niepotrzebnie tutaj jestem .
-No to tak nie myśl . !
-A tak wogóle to skąd znacie One Direction i dlaczego nie powiedziałeś nam że masz brata
-Mój wujek jest ich menagerem ... a o bracie nie powiedziałem , bo po co miałem mówić o kimś z kim nie widziałem się jakieś 5 lat ? Moi rodzice go adoptowali jak miał 12 lat i jeszcze nikt go nie znał w świecie biznesu , a potem wybił się i był w szkole aktorskiej .. Potem rodzice zgodzili się żeby wyjechał z wujkiem do Londynu ..
-Aha ... - powiedziałam i wbiłam wzrok w ziemię
-A więc coś jeszcze chcesz wiedzieć ? - zaśmiał się
-Dlaczego żadni reporterzy za nimi nie lecieli jak byli na mieście ? - zapytałam
-Bo wszyscy reporterzy tego dnia byli na większej sensacji .. Zostali zaproszeni na przed premierę filmu , na którym miały być wielkie gwiazdy .
-To już nic .. Ale...
-Thom chodź tu na chwile - przerwało mi wołanie mamy Thoma
-Już - krzyknął - A co do tej rozmowy to do niej jeszcze wrócimy . Ok ?
-Okej - uśmiechnęłam się .
  Siedziałam sama , a wszyscy bawili się przy muzyce to raz One Direction , to raz innych wykonawców .
Wszyscy byli już napici . Oczywiście ja , Thom oraz Eliza nie . Również niepijący Payne oraz ten Louis , który cały czas siedział na huśtawce i rozglądał się w różne strony świata .
Była już 23:30 więc postanowiłam już powoli zbierać się do hotelu . Również inni już powoli chcieli wracać .
***Louis***
-Ej Lou - powiedział Harry- czemu nie pijesz ?
-Nie mam ochoty - powiedziałem
-Ej dzwońcie po karetke - powiedział Zayn - Lou nie chce pić.
-Wiesz , nie zawsze każdy musi pić - powiedziałem i odszedłem 
Byłem już zmęczony więc postanowiłem wrócić do hotelu
Cały czas zastanawiała mnie jedna rzecz . Dlaczego ta Nina tak na mnie zareagowała . Czułem się jakoś dziwnie .
**Nina**
Gdy już wróciłam do pokoju Eliza przyszła za mną . Od razu rzuciła się na łóżko i nim się obejrzałam już spała .
Otworzyłam jeszcze nierozpakowaną walizkę i wyciągnęłam z niej niebieską piżamę w małpki . Poszłam do łazienki i się w nią ubrałam . Gdy już to zrobiłam rozczesałam swoje włosy m wyszłam z łazienki i rzuciłam się na łóżko . Usnęłam .

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Ogłoszenia Parafialne . :D
Proszę oto i 7 rozdział . Moje najlepsze przyjaciółki mówiły żebym wam poleciła do tego rozdziału piosenkę One Direction- Rock Me .. :D Wiecie żeby ją słuchać w trakcie czytania :D
Podoba się ? :D Pisać dalej ?;D

PS .. I'm Sorry że taki krótki :(

6 komentarzy:

  1. extra pisz dalej czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zajebistego bloga ! *.*
    Kocham tego bloga . ♥
    Zapraszam do mnie http://mylifeismineok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś napisać na początku, żeby słuchać do tego Rock Me, bo ja najpierw przeczytałam rozdział, a potem dopiero zobaczyłam żeby sb tą piosenkę włączyć... ahahah jestę geniuszę xd Świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha . :D No racja . Co jak co ale ja to też jestę geniuszę . xD

      Usuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥