Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

środa, 14 listopada 2012

Rozdział XI



Przeczytaj notkę pod rozdziałem



*Tego samego dnia rano*
**Nina**
Obudziło mnie pukanie do drzwi.Odwróciłam się w ich stronę. Stał tam lekarz
-Mogę wejść - zapytał i uśmiechnął się
-Oczywiście - powiedziałam i odwzajemniłam uśmiech
-Mam do ciebie pytanie - powiedział i spojrzał na mnie swoimi dużymi , zielonymi oczami
-Tak ?
-Czy miałaś kiedykolwiek problemy z kręgosłupem ?
-Tak . Miałam .
-A jakie ? - powiedział drapiąc się po głowie
-Ee . Mam osiem przepuklin i trochę krzywy kręgosłup . - odpowiedziałam po chwili namysłu
-Bo właśnie mamy dla ciebie propozycje . - powiedział i przeczesał ręką swoje gęste , czarne włosy .
-Tak ?
-Możemy cię zoperować . Co będzie najlepszym wyjściem z tej sytuacji , ponieważ po wypadku pojawiła się kolejna przepuklina co coraz bardziej zagraża życiu .
-Naprawdę ? - zapytałam z wielkimi oczami . Byłam bardzo zdziwiona . Nie byłam pewna tej operacji . Z jednej strony bardzo się bałam , tego że coś mi się stanie , a z drugiej nie chciałam tej operacji , ponieważ to znaczyłoby połowę Wakacji w szpitalu i 4 miesiące rehabilitacji .
Była 10:20 . Obudził się Louis .
-Ooo - powiedział przeciągając się z nieprzytomnym wzrokiem - Cześć
-Cześć- odpowiedziałam
-Wyspałaś się - zapytał siadając na stołku
-No tak . -uśmiechnęłam się .
-Ja też . - odparł ziewając
-Może idź do domu i się prześpij , widzę że jesteś niewyspany .
- Nie,nie jestem . - powiedział opierając głowę o prawą rękę
-No spoko - powiedziałam wpatrując się w sufit
  Na szczęście lekarze uznali , że nie potrzeba trzymać mnie w szpitalu kolejny dzień , więc wypuścili mnie do domu . Niestety , miałam lekko uszkodzoną kość w nodze i miałam na niej bardzo cienki gips , który musiałam mieć przez parę tygodni , w zależności od zrośnięcia się kawałka uszkodzonej kości . Musiałam chodzić o kulach . Oczywiście Louis wybrał mi niebieskie . Był to mój ulubiony kolor , o czym mu wcześniej powiedziałam . Po około godzinie czekania na to , aż w końcu nas wypuszczą udało nam się nareszcie wyjść . Było mi bardzo ciężko iść . Co chwila się zatrzymywałam .
-Nie lubię szpitali - zaczęłam temat
-Ja też nie . Rzadko byłem , ale nigdy nie lubiłem tej atmosfery i zapachu . 2 razy byłem . Raz jak się rodziłem a drugi raz złamałem nogę na treningu - zaśmiał się .
-A ile miałeś lat ? - zapytałam uśmiechając się
-Yyy .. 12 .
-Haha - zaśmiałam się .
-Wiem . Niezła kaleka ze mnie była .  Ale ten słupek nie chciał się przesunąć . - powiedział i zaczął się głośno śmiać .
-Cicho bo cię fanki usłyszą - powiedziałam
-O . Masz racje . - cicho się zaśmiał - Będę cicho .
Wracając , cały czas drążyliśmy temat o szpitalach . Wytłumaczył mi jak złamał nogę , a ja głupia powiedziałam mu o kręgosłupie i mojej miłości do piłki nożnej .
-Ale jak to .. Jak ci się zaczęła ta choroba ? - zapytał wytrzeszczając oczy
-No raz , na w-f jak graliśmy w piłkę , gdy chciałam ją kopnąć schyliłam się i mnie potwornie zabolało . Pan kazał mi iść do pielęgniarki , a ona kazała mi iść na prześwietlenie . Gdy poszłam , po około tygodniu przyszedł wynik . Miałam trzy przepukliny od ponad trzech miesięcy i skrzywienie kręgosłupa . Miesiąc później miałam już sześć przepuklin i co chwila miałam więcej . Teraz mam osiem  . - powiedziałam
-To nieźle . - powiedział .
-Najgorsze jest to że nie mogę grać w piłkę . Co rok muszę jeździć po zwolnienie z jakiegokolwiek wysiłku fizycznego . - odparłam a w moich oczach dało się zauważyć łzy .
-Ej , nie płacz - powiedział po czym zarzucił mi rękę na ramie .
-Ok - powiedziałam i otarłam łzy .
Po około pół godzinnej drodze byliśmy pod ich domem . Eliza wróciła jakąś godzinie przed moim obudzeniem i nawet nie wiedziała że mam gips . Weszliśmy do domu .
-Cześć - powiedziałam po czym wszyscy gwałtownie podbiegli do mnie .
-Wow ! Nina . Co się stało - powiedział Zayn po czym wszyscy zaczęli się na mnie patrzeć ze zdziwieniem po co mi kule
-No bo ja .. - powiedziałam po czym odsłoniłam gips znajdujący się pod spodniami .
-Matko ! Złamałaś nogę ! - powiedziała Eliza podchodząc do mnie i patrząc się na gips
-Ale to nic takiego .. Mam tylko bardzo lekko uszkodzoną kość , to gips na parę tygodni .
-To dobrze , że to nic poważnego ! - powiedział Liam
-Taa . - powiedziałam - Ja zaraz wracam do hotelu . Jestem zmęczona - uśmiechnęłam się .
-No co ty !-powiedział Niall . - Mamy dwa wolne pokoje . Będziecie w nich spać .
-Niee Niall daj spo...
-Ale to dobry pomysł ! Po co mają być dwa pokoje wolne skoro mamy was dwie - przerwał mi Hazza
-Dajcie spokój-powiedziała Eliza
-Nie ma mowy , żebyśmy puszczali was same do hotelu , żebyście się nudziły , a Nina nie powinna dużo chodzić więc zostajecie tu ! - powiedział Liam
-Ale .. - powiedziałam
-Nie ma mowy , że nie - powiedział Louis- Chłopacy mają racje . Będziesz się nudzić w hotelu .
-No nie powinnyśmy ale .. - powiedziałam po czym wszyscy zaczęli się na mnie patrzeć ze wzrokiem typu - ciekawe co powie - lub - oby się zgodziła . - No dobra - powiedziałam po czym wszyscy zaczęli się cieszyć .
-No dobra dobra - powiedział Liam - trzeba pokazać dziewczynom pokoje .
-No okej . To ja pokaże pokoje - powiedział Louis - A potem podwieziemy dziewczyny żeby mogły się spakować.
-Dobry pomysł - powiedziała Eliza
-No to chodźcie - powiedział Lou
-Okej - odparłyśmy
  Zaprowadził nas do pokoi . Miałam pokój tuż za nim . Pokój był niebieski . Miał duże , drewniane łóżko obok , którego stało biurko , a naprzeciw telewizor . Była tam również duża szafa na np. kurtki . Mniejsza szafa na bieliznę i średnia szafa na ubrania .. Obok łózka było duże okno a pod nim grzejnik . Nie mogło również zabraknąć łazienki . Była niebieska , cała wyłożona płytkami składającymi się w widok morza . Wanna , prysznic , umywalka i toaleta . Normalna łazienka . Bardzo mi się podobało w nowym, pokoju  .
Elizy pokój był podobny do mojego, tylko czerwony . Miał metalowe łóżko i telewizor obok łóżka .
-No i co podoba się ? - zapytał Louis
-No jasne - odparłam .
-no to jedziemy po ciuchy . - powiedział po czym ruszył w stronę drzwi .
 Po około 10 minutach byliśmy już na miejscu . Weszliśmy do hotelu i zaczęłyśmy się pakować . Chłopacy poszli do mamy Thoma , aby zapytać czy możemy na razie spać u nich . Do naszego pokoju wszedł Thom .
-Co robicie ? - zapytał zdziwiony
-Wyprowadzamy się do chłopaków - powiedziała podekscytowana Eliza
-Do kogo ?
-No do Liam'a , Louis'a , Harry'ego Zayn'a i Niall'a .
-Ty też - zapytał po czym spojrzał na mnie .
-Tak . - powiedziałam po czym wstałam
-O matko ! Co ci się stało - zapytał z wielkimi oczami .
-No zwichnęłam nogę - powiedziałam  . Nie chciało mi się już więcej mówić o tej małej usterce w kości .-Mogłem być tam z tobą - powiedział po czym kopnął drzwi i wybiegła korytarz
-Nie sądzisz że on się dziwnie zachowuje ? - zapytała Eliza
-Tak . Też nie wiem dlaczego - skłamałam .
  Gdy się już spakowałyśmy czekałyśmy na chłopaków . Po około kolejnych 5 minutach wyczekiwania i rozmawiania o ulubionych piosenkach w końcu przyszli chłopcy .
-No i co ? - zapytała Eliza
-Nie zgodziła się . - powiedział Harry ze smutną miną .
-Dlaczego - zdziwiłam się .
-Powiedziała,że jesteście pod jej opieką i nie pozwoli na to . - powiedział jeszcze smutniejszy Niall
-Naprawdę ? - zapytałam
-Nie - zaśmiał się Zayn
  Wszyscy razem poszliśmy do samochodu i wróciliśmy do domu .
Gdy byliśmy już przed domem , w mojej kieszeni poczułam lekką wibrację . Tak , to był mój telefon . Dostałam SMS od nieznajomego numeru a jego treść brzmiała tak .
                                 ,,Przyjdź dzisiaj o 17 pod stary młyn ''
Nie znałam tego numeru . Bardzo się przestraszyłam jego treści . Nie znam osoby , która mi to przysłała i jeszcze miałam iść pod jakiś stary młyn . Gdy wszyscy już wyszliśmy z samochodu chłopacy zanieśli nasze walizki do pokoju . Ja zaczepiłam Louisa
-Ej Louis . Gdzie jest stary młyn ? - zapytałam
-Yyy . Jak idziesz w stronę London Eye , to zamiast w lewo , skręcasz w prawo i idziesz jakiś kilometr do opuszczonej dzielnicy . - powiedział - A co  ?
-A nic .. - powiedziałam i weszłam do domu .
  Na ,opuszczonej dzielnicy, . Dlaczego to coraz bardziej wydawało mi się podejrzane . Bałam się tam iść , lecz postanowiłam wziąć się na odwagę i pójść .
Była już 16 więc postanowiłam pójść .
-Ej . Ja ide ... ja ide do .. sklepu - powiedziałam zastanawiając się pomiędzy zdaniem .
-A po co ? Może ja z Tobą - zaproponował Louis .
-Nie , nie będę wam się narzucać . Ide sama . - uśmiechnęłam się i chwyciłam bluzę .
  Szłam drogą wskazaną przez Louisa . Dotarłam do tej ,opuszczonej dzielnicy , Co prawda nie była aż taka straszna jak sobie wyobrażałam . Droga zajęła mi godzinę , więc była już 17.
W oddali ukazała mi się wysoka i szczupła sylwetka , zapewne chłopaka . Im bliżej mnie był tym coraz więcej widziałam . Był w pomarańczowej bluzie , granatowych spodniach oraz miał białe Skaty . Na głowie miał zarzucony kaptur .
-Cześć - powiedział cienkim głosem .
-Cześć- odpowiedziałam - Skąd masz mój numer
-Nie pamiętasz mnie . ? - zapytał po czym zdjął kaptur .
Ukazał mi się chłopak , który ma bardzo mało piegów , oraz gęste czarne włosy , którego znikąd nie kojarzyłam .

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Za wszelkie błędy przepraszam :D Ale moje wyczucie czasu i mojego kochanego netku postawiło na to że za dodanie rozdziału na blog zabrałam się jakieś 5 minut przed meczem : xx

POZDRAWIAM :D Kocham Waas ;D
Kolejny rozdział za 10 komentarzy ;D

12 komentarzy:

  1. Świetny , pisz szybko kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi sie ciekawiej! <3 Uwielbiam ten blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiaj szybko kolejny, bo umre z ciekawosci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok .. Wstawie po 10 komach ale przepraszam za ten opis o czarnych włosach .. chciałam zrobić go troche na podstawie wyglądu Maćka Musiała ale no cóż .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce następny ♥

    /Paula i ina;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i na to czekałam.:) Super akcja . No ale w sumie racją jest to że nie każde opowiadanie musi mieć w każdym rozdziale inne akcje :) MAsz super opowiadanie i nawet nie waż się nie pisać ! Masz talent ! Rozwijaj go ! Pozdrawiam :D KOCHAM CIĘ I TWOJE OPOWIADANIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-D

    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. KOM KOM KOM KOM KOM KOM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Znowu bd. 10:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:-D
    /Justa

    OdpowiedzUsuń
  8. I jest dycha :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Twój blog został nominowany do gry "Libster Award". Po więcej informacji zapraszam pod ten link:
    http://mylifeismineok.blogspot.com/2012/11/libster-award.html

    Zapraszam do zapoznania się z całą grą oraz do przeczytania i skomentowania moich odpowiedzi do pytań, które zostały mi zadane :

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥