Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

piątek, 2 listopada 2012

Rozdział V

Rozdział V - Londyn
Wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy z Lotniska .. Jedyna rzecz jaka mnie zastanawiała to dlaczego Thom nie powiedział nam o bracie ? Zawsze myśleliśmy że jest jedynakiem ..
Gdy dojechaliśmy do hotelu wszyscy zaniemówili .
Wielki a może nawet ogromny budynek z pięknym ogrodem , basenem , huśtawkami , ławkami , altankami i przed sobą miał tylko wielką łąkę z drzewami i pięknym jeziorkiem .. Czy to będą Wakacje marzeń . To wszystko wydawało się za piękne . Moje życie zawsze wszystko potrafi popsuć ..
-Idziemy zobaczyć co mieści w środku . - powiedział Thom
-Co ? Co mieści w środku ? - zaśmiałam się
-No tak .. Co w środku mieści hotel .. Chodzi mi o wgląd pokoi no weź . - śmiał się i nie wiedział co powiedzieć .
-Aha.... - powiedziałam
Weszliśmy do środku i jeszcze bardziej zaniemówiłam . Wielka fontanna na samym środku , recepcja mieszcząca za biurkiem cały stos książek , schody z pozłacaną barierką i winda , którą wjechaliśmy na nasz korytarz .
Korytarz jak korytarz . Każdy z nas dostał kartę do pokoju . Ja i Eliza mieliśmy pokój numer 231 . Powoli włożyłam kartę w drzwi i otworzyłam je . W pokoju byly 2 duże łóżka , telewizor , kanapa i nasza własna łazienka , oraz mała kuchnia .
-Jacie ... - powiedziała Eliza
-Ehe . - odparłam zagapiona w piękne obrazy
-Jak tu ...
-Niesamowicie .. Wiem - zaśmiałam się .
-Fajnie że jesteśmy w Londynie ! -powiedziała
-No racja .
-Może idziemy gdzieś na spacer ? - zapytała
-No okej .. Ale .. Zauważyłaś że brat Thoma jest jakiś znajomy ?
-No mi też się taki wydaje .
Rozmawiałyśmy tak gdy w międzyczasie do drzwi ktoś zapukał
Otworzyłam a w drzwiach stał .... brat Thomasa..
-Cześć jestem Thomas Mann .. Przybrany brat Thomasa .. - uśmiechnął się .
-C-co ? Macie takie same imiona ?
-No bo jesteśmy przybrani - zaśmiał się
-Ale poczekaj .. Thomas Mann ? Ej !
-Tak ?
-Ty grałeś w Air Atac .. Grałeś tego ... Alvina !
-Eee ... Taak - na jego twarzy cały czas był uśmiech . - To może ja ... pójde już
-Okej . Pa - powiedziałam po czym zamknęłam drzwi
Thomas Mann to brat Thoma ? What ?
-Kto to był . ? - zapytała Eliza
-Nie zgadniesz !
-Brat Thoma ?
-W pewnym sensie - odparłam
-Jak to ,,w pewnym sensie ,, ? - zaśmiała się .
-Bo jego przybrany brat i to jest .. Thomas Mann !
-Co ? !
-No tak ! - powiedziałam
-Jak ja go kocham od 2 gimnazjum !
-A nie Louisa ? - szyderczo się usmiechnęłam
-Weź się zamknij ! - krzyknęła
-No dobra. .. Chodźmy lepiej już pozwiedzać .
-No spoko .
Wyszliśmy o 15:30 . Na dworzu było słonecznie więc co razem z tym szło , ciepło . Na szczęście . . Chodzenie po ulicach Londynu zamiast po ulicach Warszawy było czymś nowym ...
-O patrz , te czerwone autobusy - zaśmiała się Eliza
-Fajne Fajne . - odparłam i ciągle rozglądałam się w poszukiwaniu jakiejś lodziarni .
-O Patrz ! Jakiś klub ..
-Fajnie ... - powiedziałam - O patrz idzie to One Direction ...
-Co ?!?! Gdzie ?!?!
-To już Mann'a nie kochasz tylko One Direction
-Ale to 1D ! Kocham ich muzykę !
-Matko ..
-Nie lubisz ich ? - zapytała
-Szczerze ?
-Tak Szczerze
-Nie przepadam - powiedziałam po czym mina Elizy mówiła sama za siebie .. Była zdziwiona i zarazem wściekła , że nie lubię One Direction
-Jak t...
-Lepiej idź po autograf a nie bo będziesz żałować . - przerwałam jej
-Masz racje - powiedziała po czym wzięła głęboki oddech i podbiegła do nich . Rozmawiali około 5 minut ... Jakie tematy mieli do omówienia wielki boys band i zwykła dziewczyna z Polski .
Po 5 minutach Eliza wróciła
-No i co ? - zapytałam
-Wiesz oni mieszkają w tym hotelu co my - powiedziała skacząc z radości i poszła do przodu podskakując .
-No to witaj wakacyjna miłość Elizy - powiedziałam sama do siebie i zaczęłam iść za Elizą

2 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, mi się podoba ;) I zapraszam do siebie www.swiatwgroberta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥