Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

piątek, 2 listopada 2012

Rozdział IV

Rozdział IV-Wyjazd
-Nina ! - obudziło mnie wołania Elizy
-Co się stało ? - zapytałam zaspana
-Tak naprawdę to nic ale jest burza , a ja nie chce siedzieć sama
-O matko .
-No weź . Nie śpij
-Spoko . - powiedziałam po czym gwałtownie wstałam z łóżka , przez piorun który uderzył bardzo blisko nas .
Eliza od zawsze strasznie bała się burzy . Gdy burza dopiero się zaczynała i tylko się błyskało to ona już musiała z kimś siedzieć , nigdy sama . Raz na wycieczce gdy jechaliśmy autobusem w góry , złapała nas burza i Eliza cały czas siedziała przytulona do torby .
Burza trwała jakąś godzinę .
-Ej dobra chodźmy spać - powiedziała
-A co ty tak wcześnie spać chcesz ?-zaśmiałam się
-Bo jutro na 5 mamy samolot ...
-Na 5 ? ! Ej to rzeczywiście spać trzeba ... - powiedziałam po czym położyłam się do łóżka .
Bałam się iść spać , aby nie przyśnił mi się ten sam sen , albo co gorsza jego ciąg dalszy .
Na szczęście w nocy nic mi się nie śniło albo przynajmniej sen którego nie pamiętam .
O 4:00 Obudził nas budzik .. Szybko poszłam do łazienki i zrobiłam poranną toaletę . Umyłam zęby , uczesałam włosy które zostawiłam rozpuszczone . Założyłam czerwoną koszulkę , czarne jeansy i moje nowe czerwone Conversy na których była jeszcze metka .
-No to czas się pożegnać - powiedziała pani Agata ze smutną miną
-Tak .. Ale niedługo wracamy - powiedziałyśmy
-Wiem ... Ale będę bardzo za wami tęsknić . - powiedziała i rzuciła się na nas
-My za panią też ..
Wyszłyśmy o 4:30 .. Umówiłyśmy się z Thomem i jego rodzicami na lotnisku , które było na szczęście niedaleko od naszego domu . Szłyśmy około 10 minut . Akurat w tym samym czasie dojechał zaspany Thom i jego weseli rodzice .
Była 4:40 więc mieliśmy 20 minut na zarezerwowanie szczegółowo lotu co było akurat idealnym czasem , ponieważ dużo ludzi dzisiaj chce wyjechać do Londynu .
Gdy wylecieliśmy była akurat 5:00 .
Siedziałam oczywiście obok Thoma i Elizy .
Otworzyłam moją torbę podróżną w której miałam laptopa i inne potrzebne rzeczy . Razem z Elizą umówiliśmy się że nie weźmiemy tych pieniędzy . Zaczęłam głębiej grzebać w torbie i natknęłam się na coś dziwnego .
-Ej Eliza ... - powiedziałam
-Co ?
-Umówiliśmy się że nie będziemy brać tych pieniędzy , prawda ?
-No tak
-To co one robią w mojej torbie ? !
-Jak to ? - powiedziała zdziwiona
-No normalnie są tu !
-Ale ...
-No właśnie ! Dlaczego ona jest taka przebiegła ?
-Niewiem
-Ale co się stało ? - zapytał Thom
-To - powiedziałam po czym wyjęłam z torby 1000 funtów .
-WOW - zdziwił się
-No właśnie ..
-Wiecie co ja to nie lubie latac samolotami - powiedział Thom obgryzając paznokcie
-Ja też nie biorąc pod uwagę że to nasz pierwszy raz co nie Eliza ? - zaśmiałam się
-No .. Stresuje się - uśmiechnęła się .
-Na szczęście zaraz lądujemy ... - powiedział Thom
-Zaraz ?
-Takk . Za jakieś 5 minut .
-Yea-krzyknęła Eliza .
Nad nami rozciągała się już Wielka Brytania . Był to niesamowity widok . .. London Eye ..
Gdy wylądowaliśmy wszyscy szybko wyśszliśmy aby nacieszyć się ziemią .
-A gdzie jest nasz hotel ? - zaśmiałam się
-No gdzieś niedaleko , a co ? - zapytał się Thom
-Zaraz przyjedzie po nas samochód - powiedziała mama Thoma
-Aha - uśmiechnęła się Eliza
-One , Two , Three .. - powtarzałam sobie w myślach z myślą że nadal pamiętam Angielski .
-O jest nasz samochód - powiedział tata Thoma po czym wszyscy odwrócili się i zaniemówili z wrażenia .
Podjechał po nas czarny , siedmioosobowy duży samochód , w którym siedział jakiś pan .
-Kto to ? - zapytałam
-Nasz wujek .. - powiedział Thom .
-A za nim kto siedzi ? - zapytała Eliza
-A sam nie wiem .
-Dziwne .. Nie wiesz - zaśmiałam się
-Wiem ! To mój brat ! - powiedział po czym pobiegł w jego stronę
-To on ma brata ? - powiedziałyśmy jednocześnie zdziwione

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Proszę oto 4 rozdział ; ))

1 komentarz:

  1. co wy pierdolicie . ;-x to że w pierwszych rozdziałach nie ma akcji żadnych NIE znaczy że nie ma ona pomysłów na opowiadanie .. bo ma i to dużo . pisałam do niej na gg i mi napisała że ma tyle pomysłów że nie wie jak je pomieścić . ;-XX Więc hejterzy kurwa ogarnijcie się .

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥