Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

poniedziałek, 5 listopada 2012

Rozdział VI


Rozdział VI - Tajemnica
Gdy już wróciliśmy do hotelu zauważyliśmy siedzącego na huśtawce Thoma . Podeszliśmy do niego i jak zawsze postanowiłyśmy go przestraszyć
-Buuuuuu- krzyknęłyśmy po czym Thom podskoczył do góry
-Weźcie. - powiedział
-Co tu tak sam siedzisz ? - zapytałam
-A no bo czekałem na was
- po co?
-Bo wszyscy poszli przygotować ognisko przywitalne
-Po co ? - zaśmiała się Eliza
-No jak sama nazwa mówi na przywitanie - powiedział
-No spoko . - powiedziałam - a kiedy to ognisko ?
-Dzisiaj o 18
-Hmm . A jest 16 . - roześmiałam się - więc pójdę do pokoju razem z Elizą i ją o coś zapytam .
-No ok . To pa . To 18 . - powiedział i pobiegł w stronę łąki .
  Razem z Elizą udałyśmy się do pokoju
-Co chciałaś? - zapytała Eliza
-O czym gadałaś z tym całym One Direction ?
-A prosiłam o autograf i zapytałam się gdzie mieszkają-powiedziała wyszczerzając się
-I tak zwyczajnie ci powiedzieli ? - zdziwiłam się
-No tak .
-Dziwne .. .
-No ale fajnie że powiedzieli .. - zachichotała
-Ta ...
-No dobra .. Ja wejdę na chwilę na Twittera .
-Ej , nie dziwi cię , że nie ma pod hotelem całej zgrai fanek ?
-No w sumie .. Może mają dobrą ochronę danych i nikt nie wie że tu są .
-No ale w hotelu na pewno są jakieś fanki ..-powiedziałam z niepewnością
-No spoko ważne , że nie ma fanek i nie krzyczą pod oknem . Już koniec tematu .
-Spoko - powiedziałam po czym wstałam i poszłam w stronę laptopa
  Otworzyłam laptopa i weszłam na Twittera . Bez powodu włączyłam Twitterową stronę One Diection . Najdziwniejsze było to , że na ich stronie pisało że obecnie są w Norwegi i nagrywają tak piosenki na nową płytę,a naprawdę są w Londynie , w tym samym hotelu co my . Ale nie dziwie im się , że nie chcą się zdradzić . Ja też od czasu do czasu jakbym była gwiazdą chciałabym mieć wakacje od wszystkich codziennych i wielkich spraw jak to sprawy gwiazdy . Ale jako One Direction to by się im nie udało.
Ale dlaczego oni byli na ulicy wtedy , skoro w każdej chwili ktoś mógł puścić sygnał na Twitterze , że One Direction jest jednam w Londynie . Te sprawy pozostają niewyjaśnione .
Cóż , dlaczego interesowały mnie sprawy tego boysbandu ?
Zasiedziałam się na internecie , ponieważ jak spojrzałam na zegarek była już 17:20 . Postanowiłam odstawić laptopa i poszłam szykować się na ognisko . Założyłam jak zawsze czarne Conversy , niebieską koszulę w kratę oraz czarne spodnie .
Lubiłam moje czarne Conversy, ponieważ czarny to mój ulubiony kolor . Zazwyczaj byłam osobą skrytą .. Nigdy nikomu się nie użalałam ani nie chciałam od nikogo pomocy , chyba że sytuacja była naprawdę ciężka
Rozmyślałam o tym co zrobić z włosami i w końcu zostawiłam je rozpuszczone .
-Nina chodź już- powiedziała Eliza
-A która jest godzina ? - zapytałam
-Za pięć 18 .
-To chodź .
Wyszłyśmy z hotelu i poszłyśmy w stronę łąki , na której w oddali było widać palące się ognisko .
Gdy doszliśmy do ogniska usiedliśmy na huśtawce i czekaliśmy na resztę
-Co tam u was ? Podoba się w Londynie ? - zapytał tata Thoma
-Tak . Bardzo - powiedziała Eliza
-A tobie Nino ?
-Też . Fajnie jest - powiedziałam i uśmiechnęłam się
-To dobrze - powiedział - Ja już pójdę bo Luck* sobie sam przy ognisku nie poradzi
-Dobrze - zaśmiałyśmy się
Po około 5 minutach byli już wszyscy ale oni nadal na kogoś czekali . I w tym momencie w oddali widać było 5 idących w naszą stronę . Im bliżej nas byli tym bardziej mi kogoś przypominali . .Niestety to było One Direction . Liam , Niall , Louis , Harry i Zayn
-Cześć wszystkim - powiedzieli
-Cześć chłopacy ! Rozsiądźcie się - powiedziała mama Thoma
Skąd oni wszyscy ich tak dobrze znali ?
Siedziałyśmy z Elizą na huśtawce,aż podeszli do nas Louis i Harry
-Cześć jestem Harry a to ...
-Wiem kim jesteście-przerwałam mu z kwaśną miną
-Więc ... - powiedziała Eliza - Ja id na chwile do Thoma , idziesz ze mną ?
-Nie ja zostanę - powiedziałam
Eliza odeszła a Harry poszedł w stronę ogniska . Louis usiadł obok mnie
________________________________
*Wujek Thomasa
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
OGŁOSZENIA PARAFIALNE :D
Więc . Jeżeli masz jakiś pomysł na jakąkolwiek akcje w opowiadaniu to pisz na gg mojego adwokata : 17928803 :D:D - Wszystkie sugestie , problemy i ogólne rzeczy kierujcie TAM :)
Jeszcze jedno : Jeżeli ktoś ma jakiś problem i się upieprzy jakiś 2 słów napisanych źle niech napisze na GG a ja to poprawie , a nie odrazu obraża mnie w komach ! Takie komentarze będę usuwać . ! Nie to że nie znoszę krytyki i uwale się tylko db. kom .. Każda uwaga i problem się liczy ale proszę mnie nie obrażać . To jest tylko opowiadanie na blogu a nie książka dla CAŁEGO ŚWIATA , więc ... ._.
I jutro na 100 nie dodam nic bo z  Warszawy wracam o 18

+Ja się nie użalam nad sobą przez post NIE WIEM CZY BĘDĘ DALEJ PISAĆ, tylko po prostu wyrażam opinnię o tym co się działo na blogu , ponieważ ja pisze dla was i dla siebie a nie chce tylko dla siebie pisać , ponieważ to opowiadanie i tak by było tylko internetowe więc ;) Ale teraz jest ponad 780 wyświetleń i jestem z WAS duuuuumna :D:D

PS . Kto jedzie ze mną do Hogwartu ? ;D

KONIEC OGŁOSZEŃ PARAFIALNYCH :D

2 komentarze:

  1. Aaaa... super to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :D nie mam zastrzeżeń :P i z wielką chęcią wybiorę się do Hogwartu :P pozdro :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥