Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

piątek, 7 grudnia 2012

Rozdział XIV

Dlaczego jestem taki opóźniony . Teraz ja mogłem być na jej miejscu . Nie ważne . Położyłem się na łóżku i nim się obejrzałem .. Już spałem .
*Next Day*
Obudził mnie niezły harmider na dole . Postanowiłem się ubrać i zejść do nich . Podszedłem do szafy i chwyciłem z niej spodnie , niebieska koszulkę i czarną bluzę . Pogoda jak to w Londynie była ,,pod psem,, . Ubrałem się i zszedłem na dół . Wszyscy siedzieli w kuchni i patrzyli na Harry'ego robiącego naleśniki . Śmiali się z niego . Usiadłem obok Zayn'a i wyjąłem telefon z kieszeni . Siedziałem i majstrowałem przy różnych aplikacjach .
-Ooo . - powiedział Niall - Louis romansuje
-Zamknij się - powiedziałem po czym poszedłem z powrotem do swojego pokoju . Usiadłem na łóżku i telefon rzuciłem na szafkę . Położyłem się i nim się obejrzałem mój telefon zaczął dzwonić . Poderwałem się z łózka i podszedłem do szafki . Spojrzałem na wyświetlacz ,,El'' . Po co ona do mnie dzwoni ? Nie chciałem być wredny ani nic . Więc odebrałem .
-Halo ? - powiedziałem
-Cześć . Możemy pogadać . ?
-No dobra . Gdzie ?
-Może w...w... w Milkshake City .
-Dobra . a o której ?
-No może oo ... o 12 .
-Dobra . - powiedziałem po czym rozłączyłem się .
Zszedłem na dół po czym usiadłem przed telewizorem
-Gdzie idziesz ? - zapytałem do idącej w stronę drzwi Ninę .
-Ja .. Ja idę do szpitala .
-Ale miałaś dopiero jutro - powiedziałem udając minę ,,mam to gdzieś''
-Ta . Ale dzwonił lekarz , że mogę przyjść .
-Aha . Może cię zawieść ?
-Nie . Jade z Thomem . On ma prawo jazdy .
-Aha . - powiedziałem po czym przełączałem kanały nie zwracając uwagi na to co leci w telewizji .
**Nina**
Wyszłam z domu i czekałam na Thoma . Po około niecałej minucie już był . Wsiadłam do samochodu i razem pojechaliśmy do szpitala .
Gdy już tam byliśmy jak zawsze usiadłam w poczekalni , tylko tym razem z Thomem . Nie z Louisem i nie sama .
-To na którą masz do lekarza ? - zapytał
-Na 10 Loui... ee . Thom . - pomyliłam się .
-Spoko . ja może pójdę .. Do łazienki . - powiedział po czym wstał i pocałował mnie w czoło - Nina .. Czym się martwisz ?
-Nie .. Niczym .
-Widzę że czymś się martwisz
-Bo .. Ostatnio strasznie boli mnie kręgosłup
-To zgłoś się na badania .. - powiedział po czym ukucnął przede mną
-Nieee .. o nieee .. Mam dość tego szpitala-zaśmiałam się
-Nie masz się czym martwić .. Obiecuje - wstał i odszedł
Bolał mnie . Cały czas mnie bolał . Od czterech dni bez przerwy . Nie chciałam znowu siedzieć w szpitalu i całe dnie leżeć . Są Wakacje .. Chce je wykorzystać . ...
-Nina Cole . - powiedział jak zawsze znajomy i zawsze roześmiany głos .
Weszłam do gabinetu , usiadłam po czym zdjęłam letnią kurtkę i powiesiłam ja na oparciu . Lekarz wyjął z torby jakieś papiery . Do sali weszła ta sama pielęgniarka znowu się uśmiechnęła .
-Doktor Cole - powiedział lekarz po czym zwrócił się do ,,pielęgniarki,, . Ona nie była pielęgniarką .
-Tak ? -odpowiedziała
-Pacjentka z 12 ma operacje za godzinę . Podoła pani temu zadaniu - zaśmiał się
-oczywiście - uśmiechnęła się po czym odeszła .
Doktor włożył z powrotem papiery do niebieskiej teczki . Najbardziej dziwiło mnie to .. że miała to samo nazwisko co ja .
-Więc Nino .. - uśmiechnął się i przerwał mi rozmyślanie  .  - Dzisiaj zdejmiemy ci gips .
-Super - powiedziałam
-No więc zdejmiemy gips . Chodź za mną do sali .
-Dobrze . - powiedziałam po czym wstałam , chwyciłam kurtkę i wyszłam za lekarzem
Udaliśmy się do zwykłej sali . Usiadłam na łóżku .. raczej położyłam się po czym do sali weszła tak zwana Doktor Cole i zaczęła zdejmować gips .
-Więc dzielę z Tobą moje nazwisko - zaśmiała się .
-Tak . - powiedziałam i uśmiechnęłam się niepewnie
-Dobrze to już - powiedziała po czym wstała i podeszła do okna .
-Dziękuję . - powiedziałam po czym również wstałam . Fajnie było stanąć na dwie nogi .
-A to nazwisko .. bo ja .. - jąkała się
-Tak ? - zapytałam zdziwiona .
-Ja... Ja jestem .. Twoją ..

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
No siema . ;D Sorrrrryyyy że taki krótki ale .. Wiecie :D Śnieeeeeeeeeeeeeg :D :P
I mam pytankkoo ;D Czy mogę zrobić coś takiego .. Np . pare miesięcy później ? :D Boo mam taki pomysl właśnie żeby niedługo .. Gdzieś tak w 16 albo nawet 15 rozdziale zrobić Grudzień .. ;D Ale nie to że święta i wgl tylko coś innego :P Ale to już tajemnica . .;D Więc .. Mogę ? ;D
Next - 20 kom ;D

22 komentarze:

  1. KurwaKurwaKurwa jak on wroci do ELKI to cię zabiję :-D ♥
    KURWA DZIĘKI ŻE Dodałaś .. KURWA :-D
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny :3
    http://crazyidiotsonedirection.blogspot.com/
    http://w-jednym-kierunku.blogspot.com/
    zapraszam na nowe rozdziały u mnie, mam nadzieję, że skomentujesz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. DAM 20 Komów :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    /justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale później ucze się na test z gegry . . . . . . . . . . . . ; - DDDDDDDDDDDDD
    /justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra bo zaniedbałam . ; - D
    Więc . ; - D
    Przewijasz do Grudnia i ładnei opisujesz Święta Niny z Louisem i tą jej ciocią : _ D
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia - Ogólnie rodzina Thoma i Thom :D

      Usuń
  6. 15'
    A i jeszcze .
    Mówiłam ci już że cię zajebie jak on będzie z ELCIĄ ? : -d

    OdpowiedzUsuń
  7. Eii ! Dodaje 23 komentarz i liczę na to , ze zobacze kolejny rozdział :D
    Świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no błagam nie mów że On wróci do Eleanor ;((
    Polecę bloga koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na następny.. ; ] .
    Tylko powiem Ci, że jak osoby za długo będą czekać.. To wydaje mi się, że zapomną o tym.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥