Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

czwartek, 1 listopada 2012

Rozdział II



Rozdział II-Szczęście Losu ?
-Że co ? Do Londynu ? – powiedziałam zdziwiona
-No do Londynu ! – powiedział – Lepiej pakujcie się bo pojutrze wyjeżdżamy !
-Ale …
-Nie ma ale i nie chce słyszeć żadnego NIE ! – przerwał mi
-Ale Nina ..Fajnie będzie – powiedziała Eliza
-No może fajnie tylko nas na to nie stać ! – powiedziałam
-Ale nie płacicie ! Nic a nic! – powiedział
-Ale nie będziemy na z ciebie zdzierać kasy – powiedziałam
-Nie zdzieracie .. Nawet moi rodzice zaproponowali żebym was wziął – powiedział
-Ale ..
-Nie ma Ale już wam mówiłem ! Jedziecie i koniec !
-Koooochamy cię – powiedziała Eliza i rzuciła się na Thoma
-Hah ciesze się – powiedział
-Ale zaraz …. – powiedziałam – a co z kupieniem czegoś w Londynie ? Na przykład jedzenie ? Albo ciuchy ? To nie ma sensu …
-NINA – powiedział – Nie ma gadania ja sfinansuje
-Ale nie chce ciebie zdzierać kasy nie rozumiesz?
-No dobrze . Rozumiem ale chce żebyś cieszyła się z wakacji a nie siedziała w Warszawie! Nie ma mowy jedziesz i nic nie płacicie .
-No al…
-Nie mów już nic i tak jedziesz..Jak ja będę się czuł jak cię zostawię w Warszawie na całe Wakacje ?
-Jak to na całe?
-Normalnie ! NA CAŁE WAKACJE!
-Tak? – zapytała Eliza
-TAK ! – powiedział – Dobra dziewczyny pakujcie się !
-Ale co z panią Agatą ? Ona nic nie wie a ja jej nie powiem – zaśmiałam się
- Nie musisz ! JA już to zrobiłem !- zaśmiał się
-Jak to ?
-Rozmawiałem i się zgodziła. Zresztą ja już idę a wy się pakujcie – powiedział i wyszedł
    Gdy już wyszedł tylko wzruszyłam ramionami i za namową kochanej Elizy zaczęłam się pakować .
Pakowanie było dość ciężkie .. Co pasuje do Londynu ? 
Ja zagorzała miłośniczka piłki nożnej nadawałam się tylko na boisko ..
Rozmyślanie nie zajęło mi dużo czasu , ponieważ do pokoju weszła pani Agata
-Cześć dziewczyny - powiedziała ze smutną miną
-CO się stało ? - zapytałam
-Nic ... Zostawiacie mnie na 2 miesiące ... - zaśmiała się
-Prosze pani nie wiem czy to dobry pomysł z tym wyjazdem .. - powiedziałam
-Ninaa .. To jest świetny pomysł ! - powiedziała
-MA pani racje - dodała Eliza
-NO nie wiem
-Nina . Od razu widać że ten chłopak jest w Tobie zakochany .. Nie pozwól aby cokolwiek zniszczyło waszą przyjaźń!
-Co ? Nie . My jesteśmy tylko przyjaciółmi . ...
-Widzę jak on na ciebie patrzy .. - zaśmiała się 
 W tym momencie przed oczami miałam scenę z życia .. Tą jak byliśmy o tyle od pocałunku ...
-MOże pomogę wam się pakować ? - powiedziała
-Dobry pomysł nie mamy pojęcia co zabrać .. - powiedziała Eliza
-No to do roboty ! - zaśmiała się . - A i dziewczyny ... Macie ode mnie 1000 funtów !
-Co 1000 ? nie przyjmiemy tego - powiedziałyśmy - to są pieniądze pani..
-Nie dziewczyny nie słucham odmów macie i zaszalejcie w tym Londynie.-zaśmiała się
-Ale to jest ponad 5000 zł...
-No i co ? Nic mnie nie uszczęśliwi bardziej niż oddanie wam tych pieniędzy! Mój mąż sam to poparł !
-Ale . - powiedziałyśmy
-Żadnych Ale ! -zaśmiała się . - Bierzcie to i nie marudźcie !
-Prosze P...
-Chodźcie się pakować . - przerwała mi
-Dobrze - powiedziała Eliza
Po 2 godzinach pakowania rozmawiałam z Elizą o tych pieniądzach , które chce nam dać pani Agata .
-Nie przyjme ich...- powiedziała Eliza
-NO ja też .. to jest za dużo pieniędzy..
-Ale wiesz jaka pani jest ... Każdym sposobem nam to może wcisnąć...
-No właśnie to mnie martwi...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
CZEEEEEŚĆ :D Sory że taki krótki i po tak długim czasie ... Może dzisiaj jak dobrze pójdzie dodam III rozdział ;DD Jeśli chcecieeee ; xxx

4 komentarze:

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥