Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

piątek, 4 stycznia 2013

Rozdział XIX


-No więc ty będziesz miała pokój z Elizą . - powiedział Harry - Chyba że wolisz z Louisem-zaśmiał się
-Harry ! - krzyknął Louis .
-Dobra . Daj spokój-uśmiechnęłam się .
-To idziemy ? Jestem strasznie zmęczona . - powiedziała Eliza .
-No trzeba odpoczywać na jutro - zaśmiał się Zayn .
-No to idziemy - krzyknął gwałtownie Niall po czym zaczął biegnąć w kierunku Bus'a
Wszyscy pojechaliśmy do hotelu . Zajeliśmy pokoje . Eliza była zmęczona więc od razu położyła się spać . Tak jak reszta . Z wyjątkiem Louis'a i Niall'a .
Postanowiłam napisać do Thoma wiadomość ...
  Otworzyłam laptopa i weszłam na Skype'a . Wybrałam kontakt ,Thom, i zaczęłam pisać tą cholernie bolesną wiadomość .
                 ,,Thom .. Wiem że nie powinnam ,,mówić '' Ci tego
                    przez internet . Przez SMS'a byłoby to jednoznaczne
                    co przez internet .... Ale przejdę do tego po co ci to pisze
                 .. Sądzę .. że to nie ma sensu-pisać to w moich oczach zaczęly
                pojawiać się łzy-powinniśmy zerwać . Związek na odległość
                 nie ma sensu . . - w pisaniu przerwał mi Niall .
-Cześć - powiedział - Wszystko okej ?
-Tak - powiedziałam odkładając zamkniętego laptopa obok i przecierając oczy .
-No widzę .. dlaczego płaczesz ? - zapytał po czym usiadł obok mnie .
-Nie - powiedziałam - Chciałabym Ci skłamać  . Że płaczę bez powodu . Lecz i tak przy moim życiu nie warto już kłamać bo to mi się i tak nie opłaca
-Przy jakim Twoim stanie ? - przerwał mi - Nic Ci nie będzie , rozumiesz ? Przeżyjesz ! Zrobią ci ten cholerny przeszczep , rozumiesz ?
-Dobrze .. Ale pytałeś się dlaczego płaczę . - przerwałam mu . - Zerwałam z Thom'em . Rozumiesz ? Zerwałam z nim dosłownie przed chwilą . Dosłownie w tym momencie w którym wszedłeś do pokoju . - powiedziałam po czym schowałam twarz w dłoniach .
-Naprawdę ? - powiedział .
-Tak . . .
-Bo Nina ... Ja wiedziałem że ty jesteś . Z Thom'em . .
-No i co w związku z tym . ? - zapytałam odsłaniając twarz .
-Ja ... Kocham Cię . - powiedział po czym wstał i odwrócił się w stronę oświetlonego neonami miasta okna .
  Nic nie mówiłam . Wstałam z łóżka i ustałam obok Niall'a , który odwrócił się w moją stronę . Spojrzał mi głęboko w oczy , po czym jego twarz zaczęła się zbliżać . Pocałował mnie . Nie odepchnęłam go . W tym samym momencie drzwi od naszego pokoju otworzyły się a w nich stanął .. Louis .
Nic nie powiedział tylko odszedł .
-Niall - powiedziałam-poczekaj .. Sprawdzę co mu się stało że tak odbiegł .
-Dobra - odpowiedział po czym się uśmiechnął .
Wybiegłam za Louisem . Krzątałam się po korytarzach poszukując go . W końcu go znalazłam . Była 21:30 .  Siedział na klatce schodowej . Usiadłam obok niego . On gwałtownie wstał .
-Louis co ci się stało . ? - zapytałam również wstając .
-Nie udawaj że nie wiesz . - powiedział nerwowo się uśmiechając.
-Nie wiem ! - krzyknęłam
-Ta . nie wiesz . Ty nie rozumiesz że ja Cię kocham ? Powiedzialem Ci to już dawno . A ty nie rozumiesz .. Powiedziałem ci o tym w Wakacje , a ty teraz całujesz Niall'a który wyznał ci to pewnie dzisiaj . Dobra . Może mnie nie kochasz . Rozumiem . - powiedział po czym udał się w głąb korytarza .
Nie wiedziałam co powiedzieć . Postanowiłam improwizować lecz ... nie wyszło mi to na dobrze . Co prawda .. Niall'a pocałowałam bez żadnego ale to żadnego uczucia . Louis .. spodobał mi się już wcześniej .. Ale .. Kochałam Thom'a .
-Louis ! - Krzyknęłam
-Czego ? - odpowiedział nawet się nie odwracając tylko zwalniając nieznacznie tempo .
-Pocałuj mnie . - powiedziałam zaciskając oczy i przegryzając wargę . Louis szybko odwrócił się w moją stronę , szybko do mnie podbiegł .. Pocałował mnie .
**Thom**
Nareście wróciłem  .  Wiedziałem że dawno nie rozmawiałem z Niną więc postanowiłem wejść na internet i jej wszystko wytłumaczyć . Włączyłem laptopa  . Wszystko sie załadowało .Włącznie z Skype'm . Zobaczyłem jedną , nieprzeczytaną wiadomość od Niny . Zacząłem ją czytać . Nie mogłem w to uwierzyć . Ja ją kocham . Nie wiedziałem co robić . Płakałem jak małe dziecko . W pewnym momencie przyszło mi do głowy jedno .. Postanowiłem się spakować i wylecieć do niej . Wiedziałem że są w USA i w jakim hotelu . Sprawdziłem w internecie kiedy jest najbliższy lot. Za 10 minut . Następny lot do USA jest ... Pojutrze . Nie mogłem tego zawalić . Do plecaka spakowałem najpotrzebniejsze rzeczy . Bluzę , pieniądze . Założyłem kurtkę i buty i szybko pobiegłem do samochodu . Dojechanie do lotniska zajęło mi 2 minuty . Zostało mi tylko 6 minut . Pobiegłem do środka aby zarezerwować bilet .
-Są jeszcze jakieś bilety na lot do Nowego Jorku ? - zapytałem zdyszany
-Niestety ale bilety trzeba zarezerwować .  .. - powiedziała brunetka , trochę starsza obsługująca kasę biletową . Zapewne nazywała się Iva . Wnioskowałem po plakietce na lotniskowym mundurze
-Pani nie rozumnie .. - powiedziałem a do moich oczu zaczęły napływać łzy . - Właśnie tracę najważniejszą osobę w moim życiu .

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
No cześć:D Dawno nie dodawałam , wiem:D Ale dlatego że jestem choraa :D Normalnie całe 2 tygodnie wolnego miałam .. Razem ze świętami :D :P To już od 10 miesięcy szkoły mogę odliczyć sobie miesiąc :P Bo tu 2 tygodnie  i zaraz ferie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ^^
A więc wiem . Rozdział taki średni .:D Znowu mi nie wyszedł . :D
A i chciałam wam powiedzieć że was kocham :D :P Więc dla milości proszę dawać komentarze :P
Szantaż zawsze spoko ^^
Kiedy macie ferie ? ;D Co sądzicie o ,,HAYLOR'' ? ;D

5 komentarzy:

  1. Vas happenin ?! Boże , kocham twojego bloga , świetny jest .Naprawdę , dodawaj kolejny rozdział <3
    No i ten . Co do HAYLOR ... hm... sama nie wiem . wiem , że nienawidzę Taylor tyle potrafię wywnioskować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oesu *_* To ja kocham twojego :D Beach Pleas :D Skomentowałaś ^^ Nawet nie wiesz jaaaaak się jaraaaaaaaaaaaaaaaaaam Japierdziele :D:D
      No dziękujęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę <3

      Usuń
  2. DAWAJ NASTĘPNY KUŹWA . Weeeeeeeeeeeeeeeź ... Ona z nim znowu będzie ? No że z Thomem.............................. Ja chce żeby ona była z ..... Hazzą:-D xd Fajnie by było ;-D Ona i Hazza .. Hm.Przemyśl to ;=P
    JA CIEBIE TEŻ KOFFAM ♥ XDD
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. *.* Rozdział Zajebisty !!! I weź dodaj nowy jak najszybciej !!! Plose !!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeee. *.* Kocham ciebie i twojego bloga. ;**
    Proszę niech Nina będzie z Louisem.!
    Co do Taylor to ja ją bardzo lubię. *__*/ Martyna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥