Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

sobota, 12 stycznia 2013

Rozdział XXI + Lista obecności :D


Przeczytaj notkę pod rozdziałem ! :D

**Kilka godzin później**
-Eliza ! Dawaj ! Idziemy - krzyczałam stojąc w drzwiach wejściowych
-Już idę ! - również krzyknęła - Poczekaj nie wiem co zrobić z włosami  .
  Tak . Jak zawsze. Eliza ma problem jak uczesać włosy . Ja zostawiłam je rozpuszczone . Była 20 . Wszyscy byli już przyszykowani na sylwestra , tylko Eliza . Postanowiłam jej pomóc . Sylwester mieliśmy spędzić na Times Square .
-Może być ? - zapytałam odkladając grzebień na umywalkę .
-Nina  ?
-Tak ?
-Nie myslałaś o zostaniu fryzjerem ? - zasmiała się .
-Nie . Wole piłkę . - również się zaśmiałam .
-Dobra to idziemy - powiedział stojący w drzwiach Zayn .
-Tak . - powiedziałm podchodząc do Niall'a . Wszyscy udalismy się czarną limuzyną na Times Square  .  Dookoła było mnóstwo ludzi . Na scenie własnie występował Linkink Park . Stałam sama pośród wielu przytulających się par . Stałam obok Niall'a . Za 20 minut miała być północ .
-Nina . - powiedział stojący obok mnie Liam . - Możemy pogadać ?
-No dobrze - powiedziałam po czym zaczęłam iść za nim . Doszliśmy do miejsca gdzie było mniej ludzi . Liam ustał obok pustego budynku .
-Więc .. - zaczęłam - Co się stało  ?
-Louis i Niall ... Oni . Nie rozmawiają ze sobą . To znaczy .. Louis nie rozmawia z Niall'em . - Więc .. Nie to żeby .. Ale mogłabyś ich jakoś no nie wiem .. pogodzić . ?
-Dobrze .. Spróbuje - powiedziałam po czym znów wróciłam na ,swoje, miejsce . Na scenie pojawił się napis ,,2 m.'' W pewnym momencie usłyszałam wołanie mojego imienia . Odwróciłam się w piszukiwaniu ,wołacza' . Zobaczyłam .. jego .
-Nina . Kocham Cię . - krzyczał po czym do mnie podszedł .
-Thom ? ! - zapytałam zdziwiona .
-Tak . To ja . Przyleciałem tu . specjalnie dla Ciebie . Przeczytałem tą wiadomość i nie mogłem tu nie przylecieć . Kocham cię , rozumiesz ? nie chce cię stracić . - powiedział po czym zabrzmiało głośne ,,10 , 9 ,8 , 7 , 6,5,4,3...'' W momencie gdy wszyscy krzyczeli 2 Thom złapał mnie za podbródek i delikatnie do Siebie przyciągał . Pierwszy raz od wielu miesięcy byłam naprawdę szczęśliwa . W momencie wybicia północy Thom czule mnie pocałował . Wszyscy się na nas patrzyli i zaczeli bić brawo . Nie wiem czy powodem była północ czy podekscytowanie naszym pocałunkiem i wcześniejszą rozmową której jak sądze każdy się przysluchiwał .
-Szczęśliwego Nowego Roku - powiedział po czym się uśmiechnął i mocno przytulił . W tle leciała piosenka Turn Me On Nicki Minaj  . Reszte czasu na T.S . spędzilismy przytulając się . Od dłuższego czasu nie widziałam Louisa , Niall'a ani nikogo innego z One Direction . Postanowiłam ich poszukać . W pewnym momencie zobaczyłam ich na scenie . Wróciłam do Thoma i zaczęłam się im przesłuchiwać .
-Tą piosenke dedykuje pewnej pięknej dziewczynie . Niech wie że ją kocham - z ust Louisa wydobyły się te słowa po czym zabrzmiała piosenka ,, One Thing'' Slowa Louisa zabolały . Nie wiem dlaczego , ale to mnie zabolało . Z rozmyślań wyciągnął mnie Thom
-Nina .. Moze wrócimy już ? Jest po 3 .. - uśmiechnął się .
-Oczywiście . - powiedziałam po czym złapał mnie za rękę i ruszylismy w stronę naszego hotelu . W tle było słychać piosenkę Liber & Natalia Szroeder-Wszystkiego Na Raz . Zaczęłam to nucić .
-Coś kończy się żeby coś mogło trwać . - powiedział Thom . Wiedział że uwielbiam tą piosenkę .
-Widzę że się podpasowywujesz pode mnie - zaśmiałam się .
-Tak . A wiedz dlaczego ? - zapytał po czym zatrzymał się i spojrzał mi w oczy .
-Nie . Nie wiem - powiedziałam nie odrywając od niego wzroku i przegryzając dolną wargę .
-Bo Cię Kocham . - powiedział po czym delikatnie pocałował . Wplotłam twoje ręce w jego włosy . Zapomniałam o wszystkim . O chorobie . O Louisie . Naprawdę go kochałam . Z Thomem byłam szczęśliwa . Nie wiedziałam dlaczego on mnie kocha . Wogóle nie zasługiwałam na to zeby z nim być . Mimo to że nieraz pił , i tak praktycznie zawsze był pomocny , poważny . Nic nie mogło go rozproszyć .
-No to jesteśmy . - powiedział stając przed domem , zapewne bardzo oddalonym od naszego hotelu . Wyjęłam z kieszeni mój telefon . Spojrzałam na wyświetlacz na którym widniała godzina 4:20 .
-Gdzie .. Jestesmy ? - zapytałam i na niego spojrzałam .
-Bo wiesz .. To moj dom . - powiedział po czym wyjął kluczyki .
-Jak to .. twój dom . ? - zapytałam niedowierzając
-No tak . - zaśmiał się . - Już dawno .
  Weszliśmy do domu . Był .. piękny . Prawie wszędzie czerwone oraz pomarańczowe ściany . Thom zaprowadził mnie do swojego pokoju . Jego pokój był niebieski . Mój ulubiony kolor . Z jego okna było widać bardzo rozświetloną dzielnicę Manhattanu . No tak . Pokój miał na czwartym piętrze .
-Więc. . Będziesz tu spała . -zaśmiał się .
-A .. Ty ?
-Ja się prześpie u Michaela .
No tak . Michael . 9 letni brat taty Thoma . Uwielbiałam go . zawsze był roześmiany i bardzo szczęśliwy . Nawet najmniejsza rzecz doprowadzała go do wielkiego szczęścia . Był słodkim blondynem o niebieskich oczach . Strasznie przypominał Niall'a ...Usiadłam na łóżku Thoma . On usiadł obok mnie . Pocałował mnie na dobranoc . Lecz to nie był zwykły pocałunek .. To znaczy pocałunek typu ,,Dobranoc , cześć itp '' Thom zaczął rozpinać moją koszulę
 **KLIK ŻEBY POWIĘKSZYĆ** XD 
.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Siemaaa :D:D Proszę o komm . A po co ? ;D Po to że chciałabym sprawdzić listę ,,obecności'' :D xd Więc gdy skomentujecie napiszcie ,, CZYTAM '' :) Będzie mi miłoo :))))
Jak można zauważyć mam cholerną faze na piosenkę wyżej wymienioną Libera :D:D:D
Ale dodałam klip na YT :D Możecie zostawić jakiegoś koma .. No ogólnie wejść ? :) http://www.youtube.com/watch?v=9TL-zUGe1I0
No i jeszcze jedno .
KURWA :D Przepraszam że taki krótki . . ; //'
O no i pytajcie na asku jak macie :D Tam będą odpowiedzi na wszystko xD http://ask.fm/NataliaZ112

5 komentarzy:

  1. CZYTAM,CZYTAM i jeszcze raz CZYTAM i nie mogę się naczytać tego świetnego , wręcz wybitnego bloga.
    Rozdział boski (jak zwykle)
    http://www.youtube.com/watch?v=8cJiBArztwA (nieźle uśmiałam się)xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidze Cie ... -_-
    dlaczego oni są ZNOWU KURWAĆ MAĆ Razem ?...?













    PS. I tak cie kocham :-D
    /Justyna
    NO JA BYM NIE CZYTAŁA ? ? ? ? ? ? ?... ? ? ? ? ?? :-DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. CZYTAM I CHCĘ CZYTAĆ WIĘCEJ!!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥