Piłkarski świat :D

http://no-soy-estrella.blogspot.com/ ----- nowy projekt . Proszę o komentarze i oceny i ogólnie .. :D

wtorek, 8 stycznia 2013

Rozdział XX



-Więc...dobrze . Masz tu bilet . Nie zmarnuj tej szansy . - powiedziała i wręczyła mi bilet .
-Z pewnością nie zmarnuje - powiedziałem i pobiegłem prosto do samolotu . Zdążyłem . przede mną .. 4 godziny lotu .
**Nina 4 godziny później**
-Niall .. Przepraszam - powiedziałam
-Nie .. To moja wina . Nie powinienem . - usmiechnał się .
-Naprawdę .. Nie masz mi za złe ? - zapytałam ze łzami w oczach
-Nina ! Naprawdę ! To tylko moja wina . Nie płacz . - powiedział po czym przyciągnął moją głowę do swojego ramienia. - Idź już spać . Jest po 1 w nocy .
  Oczy same mi się zamykały więc postanowiłam się położyć. Nie wiem czy minęła minuta nim zasnęłam , lecz wiem że stało się to w trycie błyskawicznym
Wstałam . Na dworzu było jeszcze ciemno . Spojrzałam na zegarek . 5:23 . Wyszłam na korytarz pełen ludzi .
-Co się stało ? - zapytałam wysokiego bruneta
-Podobno na lotnisku był jakiś wybuch samolotu z Londynu .
-Aha - powiedziałam po czym zaczęłam iść w stronę okna z ,widokiem, na palący się samolot . W pewnym momencie usłyszałam damski głos opowiadający o katastrofie . Pobiegłam szybko do naszego pokoju . Eliza nadal spała .
  ,,W wypadku zginęło kilkoro osób . Nie wiadomo dokładnie ile . Lecz z ostatniej wiadomości jeden ze strażaków natknął się na zdjęcie . Być może zdjęcie jednej z pasażerek . Oto zdjęcie  . ''
Nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam . To było moje zdjęcie . Usiadłam na łóżku i zaczęłam mysleć nad tym..komu dałam to właśnie zdjęcie . Zorientowałam się że dałam je ...Thomowi . Do moich oczu masowo zaczęły napływać łzy . Założyłam buty i pobiegłam na lotnisko . Pełno dymu i ognia . Zaczęlam pytać wszystkich po kolei o bardzo wysokiego bruneta . Nikt nic nie mówił . Słyszałam tylko odpowiedzi typu ,,jeszcze nikogo nie wyciągnęli,, , ,,nie wiadomo '' itp.
W oddali ujrzałam głowę ... reszta ciała była zasłonięta metalową blachą . Podbiegłam tam . Delikatnie odwróciłam głowę w moją stronę .. To był Thom . Zaniosłam się płaczem i zaczęłam wołać kogoś z pogotowia . Podbiegło do mnie dwóch facetów . Zabrali go na noszach . W pewnym momencie coś zakuło mnie w klatce piersiowej . Bolało tak strasznie że nie mogłam się ruszać . Zwijałam się z bólu . za mną coraz bardziej rozprzestrzeniał się ogień . Był już prawie na moich plecach . Nie mogłam się ruszać . Czułam gorąco . Czułam już na moich plecach wypalający je ogień .
-Nina ! Obudź się . - krzyczała Eliza
-Co się stało ? - zapytałam niczego nie świadoma . Spojrzałam na zegarek . Była 10.21 .
-Nic. Po prostu nie chciałam sama siedzieć - zaśmiała się .
-Jezu . - powiedziałam po czym wstałam z łóżka - Szczęśliwego Nowego Roku .
-Nawzajem - powiedziała po czym mnie przytuliła .-Muszę ci coś powiedzieć .
-No mów - uśmiechnęłam się .
-Bo wiesz .. Ostatnio kogoś poznałam . . .
-ooo . kogo ? A ... Malik ?
-Zayn .. Kocham Go . Ale mi chodzi że poznałam kogoś fajnego . A Zwie się Filip . - zaśmiała się .
-Filip ? To fajnie . Ja ide się ubrać - powiedziałam z wielkim uśmiechem .
Udałam się w stronę leżącej na stoliku pod oknem walizki . Wybrałam czerwone spodnie oraz niebieską bokserkę . Na to wszystko założyłam czarną bejsbolówkę . To był raczej mój ,strój, na sylwestra . Nigdy nie lubiłam się stroić .
-Nina . - usłyszałam głos w drzwiach . Głos Louisa .
-Tak ? - zapytałam nie odwracając się .
-Ja .. Przepraszam . - powiedział ze smutnym głosem .
-Za co ? - odwróciłam się .
-No .. Za to że Cię pocałowałem  .  A tak właściwie . . . To ... Ty kochasz Thoma . . Nie będę się wtrącać ..
-Louis - przerwałam mu - Nie .Zerwałam z nim . Zerwałam , rozumiesz ?
-Nie chciałem .. - powiedział - Ja już pójdę .
-Nie gniewaj się na mnie , dobrze ? Przepraszam .
-Nie .. Nie musisz - powiedział i wyszedł . W jego miejsce stanął Zayn . Przyglądał mi się po czym powiedział
-Zerwałaś z nim ?
-Ja .. Tak . Niestety . Nie widziałam go dobre sześć miesięcy . Powiedz mi , czy warto być z nim . Warto być z kimś z kim się tyle czasu nie widziało ?
-A kochasz go ? Założe się że go kochasz . On Ciebie też kocha . Przez te sześć miesięcy nie mówił o nikim innym tylko o Tobie . Nie odzywał się . Wiem . Ale to głównie dlatego że Harry przez przypadek wylał na jego laptopa sok i nie miał dostępu do internetu  . Wiem że to może zranić Louisa , ale wiem że to co jest pomiędzy tobą a Thomem to coś więcej niż przyjaźń , a nawet więcej niż miłość . Louis cię kocha , wiem . Ale .. Pomyśl . Kochasz Go ?
-Ja .. Ja go lubie .
-No widzisz . Lubisz go . Nie możesz z kimś być na siłe , żeby go nie zranić . Ranisz wtedy sama siebie . Coraz bardziej się uzależniasz od tego związku , mimo to że wiesz że go nie kochasz . A Thoma kochasz  ?
-Ja .. I tak już nic nie zrobie . Nie ma go . Nie powiem mu tego . Teraz na pewno mnie nienawidzi za to ze zerwałam z nim przez internet . - do moich oczu zaczęły napływać łzy .
-Ty nic nie rozumiesz . On cię kocha . Wiesz , może wogóle tego nie przeczytał jak nie ma laptopa . Możesz zrobić cokolwiek . Możesz ! Zadzwoń do niego , pojedź do niego . My możemy cię zabrać po sylwestrze . Wyjaśnicie sobie . Nawet jeśli ma nowego laptopa , to i tak nie znienawidzi cię , bo cię kocha .


/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
No siema :D:D:D:D:D:D Hay :D
Jak tam Kiss You ? ;D
Spotykam się z komentarzami żeby Nina była z Lou :D WSZYSTKO W SWOIM CZASIE :D Nie martwcie się :D:D
Następny rozdział będzie , gdy będzie 20 komów . i proszę . Dodawajcie do obserwatorów . ..
Bo patrzcie . Mam ponad 2.000 , a zaraz 3.000 wyświetleń . .. .Zależy miiiiiiiiii:D

20 komentarzy:

  1. Zajebisty rozdział!!! ( zresztą jak i wszystkie)

    OdpowiedzUsuń
  2. ty mnie nie wkurwiaj i nie mów że Thom znowu z nią będzie !!!!!:-D
    Matko Matko matko matko . Zaje zaje zaje zaje zaje zaje zaje zaje zaje biste biste biste :-D /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz 20 kom ? prosze : - D 3

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty ♥ przyłączam się .............. 15 kom :==0

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 ... Proszę ... : - )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarombisty ! Mówie Ci ! Masz dodać następny i to szybko ! :) Szybciutko ! :) KOCHAM CIEEEEEEEEEEEEEE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam zdanie przedmówczyni - dodawaj następny :) Czekam... A jeśli znajdziesz trochę wolnego czasu to zapraszam na: http://you-love-me-and-i-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodasz komentarz , będę ci naprawdę mega wdzięczna . Naprawdę . Komentarze są dla mnie MEGA motywacją ♥